možnosti dopravy
  • zboží označené skladem odesíláme/připravujeme k vyzvednutí obratem po ověření objednávky
druhy dopravy

PPL – doprava k Vám na adresu (250 kč bez DPH)
Zboží k vám domů bezpečně a rychle doručí firma PPL, díky níž můžete již druhý den očekávat dodání. Po předání zásilky do přepravy vás PPL bude informovat prostřednictvím SMS o termínu a čase dodání, který je možné dle vaší potřeby upravit. Pokud vás dopravce nezastihne, pokusí se o doručení následující pracovní den.

TOPTRANS – doprava k Vám na adresu – rozměrné zásilky (individuální cena dle ceníku přepravce)
Zboží k vám domů bezpečně a rychle doručí firma TOPTRANS, díky níž můžete již druhý den očekávat dodání. Po předání zásilky do přepravy vás TOPTRANS bude informovat prostřednictvím SMS o termínu a čase dodání, který je možné dle vaší potřeby upravit. Před samotným doručením Vám řidič zavolá. Pokud vás dopravce nezastihne, pokusí se o doručení následující pracovní den.

Osobní vyzvednutí (0 Kč)
Objednané zboží je možné vyzvednout po potvrzení na naší prodejně.

možnosti platby

Bankovní převod
Po dokončení objednávky obdržíte e-mailem informace k platbě převodem. Objednané zboží odesíláme v den, kdy se nám platba připíše na účet.

Dobírka / Platba při doručení
Částku zaplatíte hotově při převzetí balíku od přepravní služby

Hotově při osobním vyzvednutí
Částku zaplatíte hotově při převzetí zboží na naší prodejně

reklamace

Potřebujete zboží reklamovat? Vytiskněte si jednoduchý reklamační formulář, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu:

Stavební stroje Vorlický
Švábky 2,
180 00 Praha 8

Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 12/24 měsíců (dle povahy zboží). Pro reklamaci je vždy nutné dodat vyplněný záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem nebo běžným opotřebením. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace pro koncové spotřebitele je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme sa snažit všechno maximálně urychlit.

FAQ - časté dotazy

Jaké jsou možnosti dopravy a platby?

Zboží posíláme přepravní společností PPL nebo TOPTRANS za jednotnou cenu 250 Kč, pokud není u produktu nabízena doprava zdarma, nebo není určena doprava dle sazebníku přepravce.

Máte zboží opravdu skladem?

Ano, všechny produkty označené “Skladem” máme skladem v našem skladu a jsou připraveny k okamžité expedici.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, rádi Vás uvidíme v naší pražské prodejně, kde je možné zboží nejenom převzít ale i se podívat na další vystavené produkty.